SEBELAH

29 april 2011

kecewa . kecewa . kecewa

aku sangat kecewa.
aku dapat rasakan yang aku hanya bertepuk sebelah tangan.
kenapa?
kenapa harus aku yang bertepuk sebelah tangan?
kau jahat. kau tak nampak aku kat sini.
kau tak nampak ketulusan aku.
benci . benci kau .
apa harus aku lakukan?
jangan buat aku terluka lagi.
tapi bagaimana harus aku katakan pada kau?
aku tak sanggup kehilangan senyuman dan kemesraan kau.

cinta? apa kau buat kat sini?
pergi dari sini ..
apa niat kau sebenarnya datang sini?
untuk hancurkan diri aku lagi?
untuk musnahkan impian aku lagi?
aku dah cukup merana dengan kehadiran kau ..
kau cuba merosakkan hubungan aku dengan dia.
kau langsung tak berguna.
aku benci semua . benci kau semua .
sudah cukup aku sakit sekarang. 
jangan tambah lagi ..
aku merayu..

*epilog tiga*

sakura, 13:24pm

No comments:

Post a Comment